نمونه پوشش داده شده کربنات کلسیم با نام کربنات کلسیم کوتد شناخته می‌شود و کاربردهای وسیعی در صنایع مختلف دارد. همین موضوع باعث شده است تا فروش کربنات کلسیم کوتد و  قیمت کربنات کلسیم کوتد (Coated Calcium Carbonate Price) تا حد قابل توجهی زیاد باشد. کربنات کلیسم نوعی ماده هیدروفیلیک یا آب دوست محسوب می‌شود و در صورت ترکیب با پلاستیک، باعث ایجاد اصطکاک زیاد در بالای ذرات و در نتیجه ایجاد انرژی سطح بالا می‌گردد.

 

معرفی کربنات کلسیم کوتد

کربنات کلسیم کوتد یک کربنات کلسیم پوشش داده شده است که کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. فروش کربنات کلسیم کوتد به دلیل نوع خاصیت و کاربردهای آن، امروزه افزایش پیدا کرده است و استفاده از آن در اغلب صنایع به چشم می‌خورد.

اگر برایتان سوال شده چرا باید از نمونه پوشش داده شده آن استفاده کنیم باید بگوییم پودر کربنات کلسیم در واقعیت آب دوست است که این ویژگی برای تهیه موادی همچون پلاستیک مناسب نیست. برای اینکه بتوانیم از خاصیت کربنات کلسیم استفاده کنیم باید ویژگی آب دوستی آن را از بین برده و از روش پوشش دادن یا کوتد استفاده کنیم. برای حل این مشکل از سورفکتانت‌ها همچون اسید استئاریک استفاده می‌شود که لایه‌ای نازک بر روی کربنات کلسیم خواهد بود و ویژگی آب دوستی آن را تغییر می‌دهد.

قیمت کربنات کلسیم پوشش دار
قیمت کربنات کلسیم پوشش دار

 

فروش پودر کربنات کلسیم پوشش دار امروزه در بازار بسیار رایج شده است، چرا که کاربردها و استفاده‌های متنوعی در صنایع مختلف دارد. در واقع ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت کربنات کلسیم کوتد موجب استفاده گسترده آن در صنایع مختلف شده است. برخی از مهم‌ترین خصوصیات و مشخصات کربنات کلسیم کوتد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آب‌گریزی بالا
  • پوشش سطح ذرات کربنات کلسیم با یک لایه نازک از ماده پوشش‌دهنده همچون اسید استئاریک
  • ظاهر پودری و سفید
  • دارای فرمول شیمیایی CaCo3
  • محدوده دانه‌بندی ۱ تا ۱۰ میکرون

 

 

انواع کربنات کلسیم کوتد

کربنات کلسیم کوتد یک ترکیب مهم به شمار می‌رود که می‌توان از دو نمونه مهم آن در موارد مختلفی از صنعت استفاده کرد. دو دسته اصلی کربنات کلسیم کوتد شامل کربنات کلسیم کوتد خوراکی و کربنات کلسیم کوتد غیر خوراکی می‌شوند. نمونه خوراکی این ماده به عنوان یک مکمل غذایی قوی و منبع مهمی از کلسیم در انسان‌ها و حتی حیوانات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش کربنات کلسیم کوتد خوراکی معمولا به شکل پودر یا قرص در بازار خواهد بود که با تهیه آن می‌توانید کلسیم مورد نیاز بدن خود را تامین کرده و به تعادل برسانید. کلسیم یک ماده مهم برای مراقبت از سیستم ایمنی بدن و سلامت استخوان‌ها است که می‌توانید با استفاده از کربنات کلسیم کوتد خوراکی آن را تامین کنید.

برای تهیه و خرید نمونه پودری یا قرصی کربنات کلسیم کوتد خوراکی کافی است با کارشناسان ما در مجموعه شرکت پودرسازان خلیج فارس ارتباط برقرار کنید. کربنات کلسیم کوتد غیر خوراکی نیز یکی دیگر از انواع کربنات کلسیم کوتد است که خارج از تغذیه انسان‌ها حیوانات در صنایع مختلفی همچون تهیه چسب، کاغذ، پلاستیک و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کربنات کلسیم کوتد غیر خوراکی مقاومت بالای آن در برابر آب است که به همین دلیل در صنایع مختلف به عنوان پرکننده مهم کاربرد دارد. اغلب خریداران این ماده معدنی افرادی هستند که پروژه‌های بزرگی برای ساخت و تهیه انواع رنگ، چسب، کاغذ و غیره دارند.

فروش پودر کربنات کلسیم پوشش دار به شکل‌های مختلف در بازار با توجه به نیاز هر فرد چه برای استفاده خوراکی و چه در صنایع مختلف انجام می‌شود. شما می‌توانید هم به صورت مراجعه حضوری و هم به صورت خرید آنلاین انواع این ماده معدنی باارزش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.

 

قیمت کربنات کلسیم پوشش دار

 

کاربرد کربنات کلسیم کوتد

همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم مهم‌ترین کاربرد کربنات کلسیم در صنعت پلاستیک و پلیمر است؛ زیرا از نمونه کوتد آن برای پر کردن در ساخت انواع رنگ‌ها و تجهیزات پلاستیکی استفاده می‌شود. کاربرد گسترده و وسیع این ماده در صنایع مختلف موجب شده است روزانه تهیه این ماده و استفاده از آن بسیار افزایش یابد و بسیاری از افراد برای کسب آگاهی از قیمت کربنات کلسیم پوشش دار با ما تماس بگیرند. برخی از مهم‌ترین کاربردهای کربنات کلسیم کوتد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • استفاده در باغ:

کربنات کلسیم کوتد از مهم‌ترین ماده‌های تشکیل‌دهنده آهک باغچه است که توانایی بالا بردن کیفیت خاک را با آرام کردن اسیدیته مضر خاک دارد.

  • بهداشت و تولید مواد غذایی:

این محصول به عنوان مکمل کلسیم برای رژیم غذایی و برای برخی از قرص‌های دارویی به عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود که حتی می‌توان وجود آن را در برخی محصولات همچون خمیر دندان، بکینگ پورد، مخلوط پودر انواع دسر و غیره مشاهده کرد.

  • استفاده از کربنات کلسیم کوتد در ساخت و سازهای سیمانی:

از مهم‌ترین کاربردهای این ماده باید در صنعت ساخت و ساز جهت تولید سیمان اشاره کرد که معمولا در حالت آهکی از آن استفاده می‌کنند.

به طور کلی فروش کربنات کلسیم کوتد به شکل آنلاین و حضوری انجام می‌شود که شما می‌توانید مطابق نیاز خود برای تهیه این ماده معدنی اقدام کنید.

 

 

خرید کربنات کلسیم کوتد

به دلیل دارا بودن خاصیت آب‌گریزی بالا و آسیب کمتر به مواد پلیمیری فروش کربنات کلسیم کوتد و استفاده از آن در صنایع مختلف بسیار رواج دارد. برای تهیه انواع رنگ‌ها، ساخت پلاستیک، در و پنجره و موارد دیگر شما به کربنات کلسیم کوتد نیاز خواهید داشت. کربنات کلسیم کوتد به عنوان یک مواد معدنی با ارزش در صنایع مختلف شناخته می‌شود که می‌توانید نمونه‌ خوراکی یا غیر خوراکی آن را تهیه کنید.

برای خرید این مواد معدنی باید ابتدا موارد مصرف خود را مشخص کرده و سپس از طریق شرکت‌هایی که وظیفه تولید و تهیه آن را بر عهده دارند اقدام کنید. معمولا خریداران کربنات کلسیم کوتد آن را در حجم بالا و عمده خریداری می‌کنند تا بتوانند در صنایع مختلف از آن بهره‌برداری نمایند.

فروش کربنات کلسیم کوتد به شکل غیر خوراکی معمولا به صورت عمده و در حجم بالا به فروش می‌رسد. برای تهیه و خرید این مواد معدنی با کیفیت بالا کافی است با مشاوران و کارشناسان ما در مجموعه ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

قیمت کربنات کلسیم کوتد
قیمت کربنات کلسیم کوتد

قیمت کربنات کلسیم کوتد

کربنات کلسیم کوتد یا پوشش‌دار نمونه پودر معدنی کربنات کلسیم ساده است که اغلب به صورت عمده در حجم بالا در صنعت به فروش می‌رسد. اگر قصد تهیه نمونه خوراکی آن را برای تعادل در کلسیم بدن خود دارید باید نمونه پودری یا قرص آن را از داروخانه‌های معتبر تهیه کنید.

قیمت کربنات کلسیم کوتد به شکل خوراکی چندان بالا نیست و مصرف این مکمل برای افراد واجد شرایط قابل تهیه و خریداری است. اما قیمت نمونه غیر خوراکی آن که در صنایع مختلف برای پرکردن پلاستیک، رنگ یا غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد چندان پایین نیست.

البته این مورد با کیفیت ماده معدنی قیمت‌گذاری می‌شود و نمی‌توان قیمت یکسانی را برای همه کیفیت‌های این ماده در نظر گرفت. توصیه می‌کنیم به منظور استعلام قیمت کربنات کلسیم پوشش دار و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید این ماده معدنی با مشاوران ما در شرکت پودرسازان خلیج فارس ارتباط برقرار نمایید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *